Sunday, July 11, 2010

Game finished. Spain beat Netherlands by 1 goals to 0

Andres Iniesta celebrates with the World Cup trophy following Spain's victory over the Netherlands.
Spain's Andres Iniesta celebrates after scoring the game-winning goal in the World Cup final


Aku bukan la peminat setia football..tapi kekadang tu boleh je layan sampai habis pn...finally FWC br je selesai semalam..so lepas ni korang semua boleh gak continue bagun tengah2 malam untuk beribadat pulak...jagan samapai orang kata..."bola punya pasal sanggup bagun malam2.."
SPAIN a.k.a SEPANYOL (ni org kita pggl) champian untuk tahun ni...x pe..walaupun dia ni bukan team pilihan aku tp aku nak ucap lah congrate kat penyokong2 setia mereka2 itu...

Tak lupa juga untuk aku ucapkan congrate untuk team aku iaitu German walaupun hanya pada tempat ke3...(bukan kita dapat apa pun kalu dia ni juara)...bukan apa,sekadar minat dan semangat kesukanan...




No comments:

Post a Comment