Friday, April 2, 2010

Gathering

Syukur alhamdulillah kerana hari ni apa yang dirancang bejalan dengan lancar..terima kasih buat kawan2 lama aku yang sudi datang ke teratak aku yang tidak seberapa ni...Seh,Ina,Zeri Duan n Kelaut n family...maaf la ye jika ada apa-apa kekurangan..Thanks juga kpd Ina kerana sudi menjamukan kami dengan 'Puding Laici' nya yang maveles...bayak sungguh kenangan lama yang disingkap telah membuatkan aku sakit perut suka....
Kepada awok-awok yang tidak berkesempatan untuk bertandang dan bergalak mesra di rumah aku,next time kita jupe di lain waktu yea..
Khalish juga tidak ketinggalan untuk berkenalan dengan kawan nya iaitu Aryyan (ank kepada ina).Harap2 perkenalan ini akan berkekalan higgan mereka besar..Insyaallah..
Thanks jugak to my Mr Din coz telah bekerja sama untuk membantu aku menyiapkan juadah dan melayan kawan2 aku walaupun mereka ini gila-gila belaka.
Gambar kami akan diuploadkan kemudia...sabar.........

No comments:

Post a Comment