Saturday, April 17, 2010

Kembali untuk memecahkan kepala otak

n3 kali ni x berapa best plak rasa..coz da masuk keje setelah 4 hari menjadi permaisuri...maklumlah,mama ku enggak ada,so aku kena jaga sendiri my little boy tu....baru je rasa nak rehat2 kat rumah,baru je nak belajar jalani hidup suri rumah,hubby aku dah ajak balik kg dia setelah sekian lama dia tidak menjenguk mak ayahnya kat kg..dengan bermalas-malasan aku terpaksa akur dengan keputusan suami ku.....
Berbalik pada cerita aku tadi..hari ahad..iaitu hari yang selalu membuatkan aku jadi malas..tambahan pula dengan ketiadaan bos aku menjadikan hari ini sungguh malas...
hanya tunggu pukul 5 ja...aku terus nak cabut...tambahan tu aku ada order dr seorang rakan meminta aku untuk aku menghantar stok kepadanya...Alhamdulillah rezeki sedikit bertambah walaupun tidak seberapa...

No comments:

Post a Comment