Sunday, April 3, 2011

Pizza Jugak!!!!!

N3 yang dah lama duk dalam draf....Itu pun gara-gara cik siti wan kempis yang tunjuk dulu piza dia....tapi aku bukan nak tiru dia tulis apa...JIKALAU dia kata aku tiru pun.....anggap la dia tu I.D.O.L.A aku...kuang..kuang...kuang....jangan mare na....tapi tu versi dia..ni versi hakuuuu plak hokey.....
betul la kata dia, bila skali den torai buat piza dan rasa senang, memang selalu nak baut dan incik hubby pun selalu order....(pppssssttttt...sebenarnya,incik hubby aku yang reka topping dia mula2...so bila rasa best, aku pun kopipes aje resepi rekaan dia tu...)
layan aje la gambor yang aku nak tayang ni....


sebelum masak

loyang ke 3

lepas masak jadi macam ni...bahan2 x banyak...coz nak habis kan bahan yang ada

Bertuah badan ni sebab ada sorang jiran tu yang selalu baik hati..nak tau sebab apa???sebab dia buat pizza pastu jamu kita orang makan...ala-ala hi-tea gitu...memag best la...lenkali buat lagi...
tapi aku dah janji bila turn aku nak buat potato wedges..tapi buat masa sekarang ni sori dulu n kena qada niat ni sebab Jelapone Cheese Powder telah diberhentikan pengeluaran buat sementara waktu atas sebab2 tertentu...nanti bila keadaan dah okey aku buat la...sabor aje la wahai jiran-jiran ku yang aku sayangi sekalian....

No comments:

Post a Comment