Wednesday, April 6, 2011

Selamat Hari Lahir Maa

Selamat hari lahir MAA yang ke 48. Doaku semoga berbahagia selalu disamping kami adik beradik dan abah yang tercinta, Semoga panjang umur, Murah rezeki, Sentiasa dirahmati olehNya, Sentiasa diberi kesihatan yang baik dan Sentiasa berada dibawah payung bersama-sama orang yang beriman..

Betapa besarnya pengorbanan Ma yang selama ini menjaga kami 7 beradik tanpa mengeluh..walaupun penat seharian dengan aktiviti menjahit, dia tetap senyum melayan karenah anak-anak..sampai sekrang pun, sambil menjahit jaga anak aku plak.



Sampai ke saat-saat aku masuk labour room nak bersllin dia tetep setia menemani aku, memberi semangat dan membaca selawat untuk aku...Sedih plak bila terkenang saat2 itu..dari malam sampai pagi saggup berjaga kerana teman aku dalam wad. Betapa gembiranya dia untuk menantikan kehairan cucu sulungnya itu..Tak dapat aku bayangkan dengan kata-kata betapa aku sayang dan kagum dengan dia...Ibuku...


Ma dan Abah

At Zoo Negara
Bersama Cucunya

Plan aku nak sambut besday ma skali ngan adik bongsu aku . Tapi kena tuggu semua adik beradik ada la..semua duk belajar jauh2...Sabar aje la dulu nanti n3 besday ma akan menyusul...

No comments:

Post a Comment