Sunday, May 1, 2011

Hari Pekerja

Rasanya belum terlewat untuk aku ucapkan SELAMAT HARI PEKERJA, SELAMAT HARI BURUH @ HEPY LABOUR DAY ....untuk semua para pekerja termasuk aku....Muka ada senyum ka???Tadak.....kenapa???sebab kerajaan bagi public oliday utk semua pekerja tapi incik suami aku keje....so, apa agenda yang terjadi?????haya mengolekkan diri depan tv saje...
    

sungguh tidak sihat...3 hari duk terperap kat rumah dah rasa bosan. macam mana aku nak jadi surirumah sepenuh masa nanti????uish...sungguh tidak masuk akal...


Incik suami aku tiga hari ni sungguh hepi semacam...sebab dia dapat baby baru....ish....jgn salah sangka naa.....baby baru dia yang ni la...balik keje aje, jenguk baby dia..masuk rumah tersengih je..geram je tengok...tak pa la asal kan abang bahagia 

No comments:

Post a Comment