Saturday, January 22, 2011

Apa Ada Pada Usia - Hanya Pada Angka....

kompius...mesti korang kompius baca tajuk kat atas ni kan????? Ni nak cite sket pasal hari semalam....22 Jan 2011 genap umur aku 27 tahun....ish..ish...(dah tua bangka ko ni...x sedor diri...bwk2 la berubah...)..bukan aku nak anaunce satu donia tau...

DAH 27 TAHUN......mak aku cakap...dia masa umur 27 dah ank 4..sekarng adik aku yang ke4 tu dh umur 20 thn....ish..ish..aku ni,,dh la baru ank sorng..umur baru setahun plak tu....(kalau nak tambah dalam tahun ni sempat lagi kot....)tettttttttt.........(lampu bilik operate aku terbayang lg tau)...

okeh..berbalik pada tajuk....27 thn,,org cakap dah matang..tp aku??betul ke matang??banyak benda sebenarnya aku belum matang....hanya asben aku je yang memahami...(hari2 kene kaunseling)..

http://www.cute-smiley.com bab masak memasak - memang aku fail...

http://www.cute-smiley.com selalu berleter tak tentu pasal..(pg2 pn blh memekak)

...aku nak berubah..nak jadi isteri yang solehah...ibu yang mithali..x nak dah digelar ibu monster dah...
(huk..huk...huk...tp boleh ke???)
Insyallah dengan izin Allah dan niat yang ikhlas..Tuhan akan tolong hambaNya...
tiap2 hari aku doakan semoga sentiasa mendapat keredhaan dariNya...
.....AMIN.....



2 comments:

  1. yuhuu...bleh geng..aku tahu mu bleh wat yang terbaekk.ape2x pun aku doakan yang terbaek wat mu se fmily...:)mu anak sowang aku neyh kasih tak dop ag neyhh..wakakaka..tetttttttttttt... (x___x)

    ReplyDelete
  2. hehehe...InsyaAllah...InsyaAllah..ur find ur way....bak kata maher zain....
    x pe zie..yg penting sekrg mu tu,belajor dulu...jgn duk cr kasih2 lg la..Tp mn tau mu gi praktikal kekgi jupe org dinung..

    ReplyDelete