Tuesday, January 18, 2011

Salam Tahun Baru dengan Azam Baru

Hari pun dah 19 Jan 2011...sempat lg aku nk ucapkan selamat tahun baru kn....tu pun lg 3 hr nk besday aku....(yg ke......?)..sebenarnya aku cuma nak test blog berwajah baru ni...ni pun atas ihsan kawan aku yg baik hati ni nak update blog yang ntah apa2 ni...(nasib ko la blog dpt tuan yg pemalas)..
Azam tahun baru ni plak???(ada azam ke aku ni)...aku nak update blog aku dan nak berblogger la plak...kan ura2 mengatakan FB dah nk tutup....so ni la landasan yang paling bagus untuk nak mengeratkan hubungan dengan yang jauh kan...(klu sms @ tepon hari2 x da maknaya..nnti nak kene top-up sokmo kn)...
ok dah la...nnti la cite lenkali plak...hehehehe

3 comments:

  1. tak mention pung name akuu...ceyhh..wakakakaka

    ReplyDelete
  2. hahhaha...sabaq la...klik je gi blog mu trs la tu....promot..promot....

    ReplyDelete
  3. huhuhu....tq gengg...hikhikhik

    ReplyDelete