Wednesday, January 19, 2011

Hadiah Besday

Hadiah apa yang korang harapkan time besday...
Kalau korang nak tahu..tahun aku nak hadiah apa??? meh sini aku nak tunjuk sket..
jeng..jeng....
............
...............




tapi aku tau kompen x dapatnya....nak tahu hubby aku nak bagi hadiah apa...
jeng....jeng...jeng..
........
........
.........
..........



(tapi kalo yang ni tak tahu la hadiah untuk tahun bila..)

Sebenarnya aku x kesah pun hadiah apa2..biasalah lumrah pompuan...tiap kali besday je siap request nak tu..nak ni...masa besday en suami ada tak dia request macam-macam???
tak de kan???
cuma harapkan kebaikan dunia dan akhirat je dariNya kan....

Jauh disudut hati seorang pompuan aku ni mmg ada hajat nak hadiah sebenarnya....
nak sangat menda alah ni....( ni pun belum tentu dapat)



kalo gi kaunter tu memang ni tempat aku tuju dulu...sembur yang tester punya..mmg best bau dia...sweet gitu..rasa mcm nak ngappp je dlm mulut....

kalo x dapet pon x po..den redho je la....(uwa,,,uwa,,,uwa,,)


p/s: ekceli sebenarnya aku hangin satu badan..coz malam tadi hubby aku buka blog ni..baru dia perasan dah nak dekat ngan besday aku...
so diucap hapi besday siap2...sbb nanti takut dia lupa....
argghhhhhhhhhhhh
tesen tul acik....
(*____________*)



2 comments:

  1. salam ziarah..
    hasben ni memang snng lupa kan.
    hasben saya ni pulak punya pelupa dia siap bagi bunga dengan wish bday sebulan sblm bday.. isyh... hangin jugak.. tp sabar je .. lg pun dpt bungakan.. hehe

    ReplyDelete
  2. salam bunga..tu la..org leleki...perkara remeh2 ni bkn nak ingt pn...u dapat bunga??wow..romantik la absen u..dia tau u suka bunga kn...klu asben i...sabar je la...dia jnji nak beli perfume tu..tp tggu dan lihat je la..

    ReplyDelete