Saturday, January 29, 2011

~ Hobi ~



Nak dikatakan hobi tu,tak lah..nak dikatakan minat????boleh la kot....:)) Antara xtvt aku dan asbern aku waktu petang..Penat2 balik keje..boleh hilangkan tension dengan mengadap pokok-pokok dan burung-burung ni....

Sebahagian dari koleksi peribadi aku...ada lagi nnti lain kali upload..kan korang jemu plak tengok bayak2....






keladi yang besar tu terbakar sket daun dia sbb duk tgh panas..dah angkat letak kat teduh..harap2 dah x terbakar...

pasu tu dah berlumut..tapi kalo baca dalam majalah laman dia cakap seni..so tu aku biarkan pasu berlumut ijo tu...

keladi ni mmg besar...cantik

pokok puding

keladi baru disemai dah tumbuh elok..sapa2 nak mari amik...coz bayk pasu dah ada keladi ni...

tu dia..masa ni angin kuat..

keladi yang menjalar   





ni sebahagian dari koleksi asben aku...



burung budgie kuning kehijauan

budgie biru


merak - sepupu aku punya

love bird hijau+oren


ok..lagi aa sepasang lovebird..nanati aku upload lain...

No comments:

Post a Comment